1.Пригадайте відомості про письменника та зміст твору, переглянувши відео
2.Виконайте завдання, що розміщені у відео: перевірте чи записаний у зошит паспорт твору на попередньому уроці (якщо ні, то запишіть з цього відео); усно дайте відповіді на питання за змістом твору; знайдіть опис хлопчика та слова в тексті, які описують риси характера Олеся (усно).
3.Дайте відповіді на питання (усно)
— Яким ви уявляєте Олеся?
— Що означає ім'я „Олесь”? Які відчуття виникають, коли звучить це ім'я?
— Чи випадково письменник саме так назвав свого героя?
— Олесь не відібрав у дятла шишку, втрамбував сніг довкола сосни. Про які риси його вдачі свідчать ці дії?
— Якими обдаруваннями був наділений Олесь?
— Що про Олеся кажуть дорослі?
— Чи правильно вчинив хлопчик, відмовившись малювати перегнійний горщик? Як учився Олесь? Чому відмінник раптом демонструє небажання виконувати завдання учительки?
— Прочитайте закінчення оповідання. Які думки воно викликало у вас?
2.Виконайте завдання, що розміщені у відео: перевірте чи записаний у зошит паспорт твору на попередньому уроці (якщо ні, то запишіть з цього відео); усно дайте відповіді на питання за змістом твору; знайдіть опис хлопчика та слова в тексті, які описують риси характера Олеся (усно).
3.Дайте відповіді на питання (усно)
— Яким ви уявляєте Олеся?
— Що означає ім'я „Олесь”? Які відчуття виникають, коли звучить це ім'я?
— Чи випадково письменник саме так назвав свого героя?
— Олесь не відібрав у дятла шишку, втрамбував сніг довкола сосни. Про які риси його вдачі свідчать ці дії?
— Якими обдаруваннями був наділений Олесь?
— Що про Олеся кажуть дорослі?
— Чи правильно вчинив хлопчик, відмовившись малювати перегнійний горщик? Як учився Олесь? Чому відмінник раптом демонструє небажання виконувати завдання учительки?
— Прочитайте закінчення оповідання. Які думки воно викликало у вас?
Перевірте свої відповіді НАТИСНІТЬ ТУТ
4.Дайте відповіді на питання тесту, зайдіть за посиланням join.naurok.ua Код доступу 119890 тест відкритий до 22.00 08.05
Немає коментарів:
Дописати коментар