Надолуження освітніх втрат

 21.10.2024 учні 5-их класів надолужували освітні втрати з розділу «Будова слова. Орфографія». Провели налаштування за допомогою «мовних передбачень», удосконалювали вміння розрізняти форми слова та спільнокореневі слова, добирати спільнокореневі слова й утворювати форми слова, виділяти їх із тексту. Інтерактивні вправи допомогли закріпити вивчений матеріал, а флешкартки стали в нагоді під час рефлексії.














22.10.2024 учні 6-их класів надолужували освітні втрати з розділу «Лексикологія». Налаштувавшись на роботу за допомогою «мовних передбачень» удосконалювали вміння розпізнавати й аналізувати  слова активної і пасивної лексики,  «прокачали мозок» за допомогою відповідних карток, пояснюючи значення фразеологізмів, складали з ними речення та тексти, добирали фразеологічні синоніми та антоніми, інтерактивні вправи допомогли закріпити вивчений матеріал, а гра «впізнай мене у ролі фразеологізма» - провести рефлексію.















24.10.2024 з учнями 7-8-их класів надолужували освітні втрати з розділу "Морфологія". Пригадали самостійні та службові частини мови, їх особливості вживання у мовленні й синтаксичну роль у реченні. Вправа "Прокачай мозок" збагатила словниковий запас маловідомими  словами-синонімами до загальновживаних слів, інтерактивні завдання допомогли закріпити матеріал, флешкартки з лексичними помилками - провести рефлексію.












28.10.2024 з учнями 7-8-их класів продовжили надолужувати освітні втрати з розділу "Морфологія". Виконували вправи на розпізнавання вивчених частин мови, відповідаючи на питання вікторини, визначали граматичні ознаки повнозначних частин мови. За допомогою інтерактивних вправ закріпили вивчений матеріал, а вправа "Упізнай мене у ролі фразеологізма" допомогла провести рефлексію.











28.10.2024 з учнями 5-их класів продовжили надолужувати освітні втрати з розділу "Будова слова". Картки самооцінювання допомогли розібратися із відмінностями між змінними та незмінними словами, виконати практичні завдання на визначення споріднених слів та форми слова, флешкартки повторити теоретичні відомості, а гра "Мовні вареники" пригадати раніше вивчений матеріал з лексикології.









29.10.2024 з учнями 6-их класів надолужували освітні втрати з розділу "Будова слова. Словотвір". Розбирали слова за будовою, утворювали нові слова, продовжили з'ясовувати відмінності між словозміною та словотворенням, виконували інтерактивні вправи, в кінці заняття провели алфавітний челендж.






29.10.2024 з учнями 7, 8-их класів продовжили надолужувати освітні втрати з теми "Дієслово. Форми дієслова". Визначали форми дієслів, утворювали особові дієслова, складали розповіді, використовуючи тільки дієслова, пояснювали значення фразеологізмів та з'ясовували морфологічні ознаки дієслів.





30.10.2024 учні 5-х класів продовжили надолужувати освітні втрати  з розділу "Будова слова ".
За допомогою актуалізаційної вправи повторили вивчений на попередньому занятті матеріал про споріднені слова та форми слова.
Розбирали слова за будовою, добирали слова відповідно до схем. Виконали інтерактивні завдання для закріплення вивченого матеріалу. Рефлексію провели за допомогою флешкарт.







31.10.2024 з учнями 5-их класів продовжили надолужувати освітні втрати з розділу "Будова слова", повторили матеріал про змінювані й незмінювані слова, розбирали слова за будовою, писали графічний диктант, виконали низку інтерактивних вправ.








31.10.2024 з учнями 7-8-их класів розглянули тему "Групи прикметників за значенням". За допомогою вправи "Сортувальник" повторили вивчений на попередніх заняттях матеріал про форми дієслова, виконали низку завдань щодо визначень груп прикметників за значенням, пригадати пароніми та омоніми допомогли флешкартки.







01.11.2024 учні 6-их класів надолужували матеріал з теми "Правопис слів іншомовного походження". Редагували тексти, складали словниковий диктант, виконували інтерактивні завдання, а рефлексію провели, відгадуючи та показуючи слова, затягнуті павутинками.
















04.11.2024 з учнями 5-их класів надолужували освітні втрати з розділів "Будова слова" та "Фонетика". За допомогою актуалізаційної вправи повторили вивчений матеріал на минулих заняттях про форми слова та спільнокореневі слова, пригадали звуковий склад мови, записували слова фонетичною транскрипцією, вчилися правильно наголошувати слова, виконали низку інтерактивних вправ.




05.11.2024 з учнями 6-их класів надолужували освітні втрати з розділу "Морфологія". Повторили вивчений на попередньому занятті матеріал за допомогою графічного диктанту, виконали низку завдань на розпізнавання самостійних та службових частин мови, за допомогою флешкарт продовжили вчитися уникати суржику у своєму мовленні.








07.11.2024 з учнями 7-8-их класів надолужували навчальні втрати з теми "Визначення роду іменників". Повторили морфологічні ознаки іменника, звернули увагу на невідмінювані іменники та абревіатури, редагували тексти, складали речення, виконали низку інтерактивних вправ.





12.11.24 учні 6-их класів продовжували надолужувати навчальні втрати з розділу "Словотвір. Орфографія". Удосконалювали свої уміння утворювати слова різними способами словотворення та із чергуванням приголосних звуків при творенні прикметників та збірних іменників за допомогою суфіксів -ськ-, -ств-;  виконували вправи з розрізнення самостійних та службових частин мови.








13.11.24 учні 6-их класів продовжували надолужувати навчальні втрати з розділу "Словотвір. Орфографія". Утворювали нові слова різними способами словотворення, удосконалювали вміння розбирати слова за будовою, виконували інтерактивні вправи.







14.11.24 учні 7-8-их класів надолужували навчальні втрати з розділу "Синтаксис і пунктуація". Розглядали види речень, робили синтаксичний розбір, редагували речення, уникаючи двозначності, виконували інтерактивні вправи, а наостанок склали синтаксичне доміно.









18.11.24 учні 5-их класів надолужувати навчальні втрати з розділу "Фонетика". Розглянули особливості позначення звуків мовлення на письмі, удосконалювали свої уміння записувати слова фонетичною транскрипцією, виконували інтерактивні вправи.










Немає коментарів:

Дописати коментар