Щедрий на добро внутрішній світ героя. Федько як особистість

 


Перевіримо, на скільки уважно читали твір


-                     Яким постає Федько з перших сторінок твору? Зачитайте. ( «Це був чистий розбишака-халамидник…» до слів «…Як той каже, що наживсь, то милує; а як пручається – іще бє»).

-         Пригадайте епізод, де хлопці запускають повітряного змія. Розкажіть, якою була їхня зустріч із Федьком.

-         Як ви розцінюєте цей учинок Федька?

-         Якими словами називають Федька  Спірка, Стьопка, Гаврик? (Задавака, халамидро, босявка, зараза).

-         Що вам відомо про батьків Федька? Зачитайте.

-         Як називає мати Федька у творі? (Сибіряка, ідол, камінь, а не дитина).

-         Чи сердиться Федько на батька, який карає його ремінцем? Зачитайте. (с. 84 «Він за ремінь не сердиться, -- він розуміє, що так і треба»).

-          Яким ви побачили Федька на річці, коли він рятував Толю? ( «В цей час звідкись узявся Федько» до слів «Федько перебіг на другий кінець крижини…» )

-          У чому ж незвичність поведінки хлопчика?

-          А зараз знайдіть і зачитайте опис зовнішності Толі. Яку поведінку хлопчика можна передбачити, виходячи з цього опису? ( «Толя був син хазяїна того будинку, де вони жили». До слів «чистенький, чепурненький, він зовсім не мав нахилу до Федькових забав»).

-          Чи викликає у вас симпатію Толя? Чому?

-          Зачитайте діалог Федька і  Толі, який свідчить про порядність першого і ницість другого героя. («Федько мовчки придивився на нього й нічого не сказав» до слів «-Ну, добре! Давай руку. Спірка, перебивай»). 

Зробіть порівняльну характеристику Федька та Толі



Визначте та запишіть тему і основну думку твору


Визначаємо композицію твору


Визначаємо проблематику твору


Нехай ваше життя було гідним і повноцінним, як у Федька, і щоб добро ви робили, не очікуючи нагород і подяк.

Д/з складіть сенкан до образу Федька та Толі. (перейдіть за посиланням та запишіть сенкан ПЕРЕЙДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ НА ДОШКУ PADLET

Нагадую структуру  сенкана:

Слово "сенкан" походить від французького слова «п'ять» і означає вірш у п'ять рядків.

  1. Перший рядок – тема  (іменник).
  2. Другий – опис теми (два прикметники).
  3. Третій – називає дію, пов'язану з темою, складається з трьох дієслів.
  4. Четвертий рядок – фраза, переважно з 4-х слів, висловлює ставлення до теми, почуття.
  5. Синонім до 1 рядка.

Немає коментарів:

Дописати коментар