-
Яким постає Федько з перших сторінок твору? Зачитайте.
( «Це був чистий
розбишака-халамидник…» до слів «…Як
той каже, що наживсь, то милує; а як пручається – іще б’є»).
-
Пригадайте епізод, де хлопці запускають повітряного змія.
Розкажіть, якою була їхня зустріч із Федьком.
-
Як ви розцінюєте цей учинок Федька?
-
Якими словами називають Федька Спірка, Стьопка, Гаврик? (Задавака, халамидро, босявка,
зараза).
-
Що вам відомо про батьків Федька? Зачитайте.
-
Як називає мати Федька у творі? (Сибіряка, ідол, камінь, а не дитина).
-
Чи сердиться Федько на батька, який карає його ремінцем?
Зачитайте. (с. 84 «Він за ремінь не
сердиться, -- він розуміє, що так і треба»).
-
Яким ви побачили Федька на річці, коли він рятував Толю? ( «В цей час звідкись узявся
Федько» до слів «Федько перебіг на другий кінець крижини…» )
-
У чому ж незвичність поведінки хлопчика?
-
А зараз знайдіть і зачитайте опис зовнішності Толі. Яку
поведінку хлопчика можна передбачити, виходячи з цього опису? ( «Толя був син хазяїна того будинку,
де вони жили». До слів «чистенький, чепурненький, він зовсім не мав нахилу до
Федькових забав»).
-
Чи викликає у вас симпатію Толя? Чому?
- Зачитайте діалог Федька і Толі, який свідчить про порядність першого і ницість другого героя. («Федько мовчки придивився на нього й нічого не сказав» до слів «-Ну, добре! Давай руку. Спірка, перебивай»).
Зробіть порівняльну характеристику Федька та Толі
Нехай ваше
життя було гідним і повноцінним, як у Федька, і щоб добро ви робили, не
очікуючи нагород і подяк.
Д/з складіть сенкан до образу Федька та Толі. (перейдіть за посиланням та запишіть сенкан ПЕРЕЙДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ НА ДОШКУ PADLET
Нагадую структуру сенкана:
- Перший рядок – тема (іменник).
- Другий – опис теми (два прикметники).
- Третій – називає дію, пов'язану з темою, складається з трьох дієслів.
- Четвертий рядок – фраза, переважно з 4-х слів, висловлює ставлення до теми, почуття.
- Синонім до 1 рядка.
Немає коментарів:
Дописати коментар