1.Запишіть слова у три колонки залежно від способу творення: 1)префіксальний; 2) суфіксальний; 3)
префіксально-суфіксальний.
Віршовий, прискорення, обгородити, нехитрий, гарбузище, надвірний.
2.Від поданих слів за допомогою префіксів утворити
спільнокореневі слова протилежного
значення.
Зразок: Сніжний
– безсніжний.
Зубатий -
Сердечний
–
Виїхати
–
3.Замінити словосполучення іменик+іменник на
прикметник+іменник
Зразок: Поле пшениці - пшеничне поле
Вузол залізниці –
Кисіль з молока –
Промінь сонця –
4.Від поданих власних
назв утворіть і запишіть прикметники за допомогою суфікса -ськ-. Виділіть
суфікс. Поясніть, які зміни приголосних відбуваються при цьому.
Зразок: Дрогобич - Дрогобицький.
Одеса -
Запоріжжя -
Львів -
5.Утворіть від поданих слів іменники із суфіксом -ин(а).
ЗРАЗОК. Сумський - Сумщина
Вінницький -
Дніпропетровський -
Хмельницький -
6.Від поданих
іменників утворіть і запишіть назви галузей господарства чи ремесел.
ЗРАЗОК. Кравець -
кравецтво.
Бджільник -
Хлібороб -
Садівник -
1. 7.Спишіть слова, знявши риски.
Пів/години, пів/Англії,
пів/зошита.
1. 8.Від поданих назв утворіть абревіатури та складноскорочені слова
Зразок: Донецький басей - Донбас
Кабінет Міністрів -
Національна академія наук -
Сполучені Штати Америки –
Немає коментарів:
Дописати коментар